Regulamin

Regulamin myjni samochodowej Detailking Fabryka Blasku

  1. Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki osób fizycznych oraz podmiotów korzystających z usług Myjni Samochodowej „Detailking Fabryka Blasku” (dalej jako „Klient”).
  2. Usługi w ramach Myjni Samochodowej są świadczone od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00-21:00 oraz w niedziele handlowe w godzinach od 9:00-21:00
  3. Usługi świadczone w ramach Myjni Samochodowej polegają na myciu następujących typów pojazdów: samochody osobowe, terenowe, vany oraz busy osobowe o wysokości nie przekraczającej ……. cm.
  4. Zakres usług Myjni Samochodowej oraz obowiązujące ceny tych usług są określone w aktualnym Cenniku. Ceny wskazane w Cenniku zawierają podatek VAT.
  5. Usługa jest wykonywana po wskazaniu jej zakresu pracownikowi myjni. Istnieje możliwość uprzedniej rezerwacji usługi w drodze telefonicznej pod numerem …………..lub poprzez serwis internetowy znajdujący się pod adresem ………….
  6. Zapłata za usługę nastąpi niezwłocznie po jej wykonaniu w formie płatności gotówkowej lub za pomocą karty płatniczej. Na życzenie klienta zostanie wystawiona odpowiednia faktura VAT.
  7. Płatność za usługę/usługi mycia może być dokonywana w formie rozliczenia comiesięcznego po uprzednim ustaleniu warunków współpracy klienta z firmą Fabryka Blasku Detailking K. Chodara, M. Budzyński w tym zakresie.
  8. Usługa mycia w ramach Myjni Samochodowej jest wykonywana w standardzie odpowiadającym usługom mycia świadczonym przez ręczne myjnie samochodowe.
  9. Przed wykonaniem usługi klient oświadcza, że karoseria pojazdu jest wolna od uszkodzeń, które mogłyby się powiększyć podczas mycia z użyciem wody pod ciśnieniem. Myjnia Samochodowa nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas wykonywania usługi w przypadku, gdy oświadczenie klienta okaże się być niezgodne z rzeczywistym stanem karoserii pojazdu. Myjnia Samochodowa nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe przed oddaniem pojazdu celem wykonania usługi mycia.
  10. Pracownik Myjni Samochodowej może odmówić wykonania usługi w przypadku dostrzeżenia podczas wykonywania usługi lub zgłoszenia przez klienta jakichkolwiek uszkodzeń mogących się powiększyć podczas wykonywania usługi lub wpłynąć w jakikolwiek inny sposób na stan pojazdu.
  11. Klient jest zobowiązany przed wykonaniem usługi poinformować pracownika Myjni Samochodowej o nietypowym wyposażeniu pojazdu, zamocowanym do nadwozia a także o istnieniu powłoki zabezpieczającej (ceramika, kwarc itd.), o ile pojazd posiada taką powłokę. Klient jest zobowiązany także do poinformowania pracownika Myjni Samochodowej o nadmiernie rozgrzanych tarczach hamulcowych celem uniknięcia ich odkształcania podczas mycia. Myjna Samochodowa nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z brakiem informacji, o których mowa w zdaniu poprzedzającym.
  12. Jeśli w pojeździe są zamontowane foteliki dziecięce, zostają one zdemontowane na czas wykonywania usługi. Po wykonaniu usługi foteliki nie podlegają zamontowaniu przez pracowników Myjni Samochodowej w sposób gwarantujący ich bezpieczne używanie bez ponownego sprawdzenia przez użytkownika pojazdu.
  13. Klient pozostawiający pojazd celem wykonania usługi mycia powinien pozostać na terenie Myjni Samochodowej lub, w przypadku, gdy odbiór pojazdu ma nastąpić w późniejszym czasie, pozostawić pracownikowi Myjni Samochodowej kluczyki do tego pojazdu a także udzielić niezbędnej instrukcji uruchomienia pojazdu celem przestawienia go na parking po wykonaniu usługi. Klient upoważnia pracowników Myjni Samochodowej do poruszania się pojazdem po terenie Myjni Samochodowej oraz parkingu dla klientów.
  14. Z uwagi na specyfikę, złożoność i podwyższone prawdopodobieństwo wystąpienia uszkodzeń część usług tj. pranie tapicerki, jest wykonywana na ryzyko klienta, o czym klient zostanie wyraźnie poinformowany przed wykonaniem usługi.
  15. Myjnia Samochodowa nie ponosi odpowiedzialności za szkodę (rozumianą jako szkodę rzeczywistą i utracone korzyści) powstałą przed, podczas oraz po wykonaniu usług mycia, o ile szkoda ta nie wynika z niewykonania lub nienależytego wykonania tych usług.
  16. Myjnia Samochodowa nie odpowiada za pozostawione w pojeździe rzeczy, w szczególności, ale nie wyłącznie za rzeczy wartościowe jak np. pieniądze, sprzęt elektroniczny, biżuterię itd. Pozostawienie ww. rzeczy w pojeździe jest dokonane na ryzyko klienta.
  17. Oddanie przez klienta pojazdu pracownikowi Myjni Samochodowej celem wykonania usługi jest równoznaczne z akceptacją ceny tej usługi (zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu oraz z treścią Cennika).
  18. Po wykonaniu usługi klient jest zobowiązany do oględzin pojazdu i zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń co do stanu pojazdu po wykonaniu usługi pracownikowi Myjni Samochodowej lub jego przełożonym. Brak zgłoszenia zastrzeżeń po dokonaniu oględzin jest równoznaczny z potwierdzeniem wykonania usługi w sposób prawidłowy.
  19. Wszelkie informacje na temat oferty Myjni Samochodowej i aktualnych promocji znajdują się na stronie internetowej www……………………
  20. Niniejszy Regulamin oraz Cennik obowiązują od dnia ………… r. Niniejszy Regulamin oraz Cennik mogą ulegać zmianom, w tym w szczególności w przypadku zmian w cenie lub ofercie usług mycia a także w warunkach ich wykonywania. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu oraz Cennika Myjnia Samochodowa powiadamia klientów poprzez niezwłoczne opublikowanie treści niniejszego regulaminu na stronie internetowej lub w miejscu świadczenia usług.

REGULAMIN MYJNI SAMOCHODOWEJ DETAILKING FABRYKA BLASKU W ZAKRESIE USŁUGI „DOOR TO DOOR”

  1. Klient, zainteresowany skorzystaniem z usługi DOOR TO DOOR kontaktuje się z Myjnią za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej https://www………………./ lub pod numerem telefonu: +48 …………..
  2. Wstępny zakres i cena usługi ustalane są telefonicznie, lub bezpośrednio za pośrednictwem formularza na stronie internetowej
  3. Strony ustalają miejsce i termin odbioru pojazdu od Klienta oraz możliwość
  4. Klient przekazując pojazd upoważnionemu pracownikowi Myjni Serwisu, podpisuje niezbędne dokumenty (zlecenie mycia, protokół przekazania pojazdu oraz upoważnienie do kierowania pojazdem w przypadku gdy pojazd odbierany jest bez użycia lawety).
  5. Zwrot pojazdu po usłudze następuje po dokonanej zapłacie i uznaniu rachunku Myjni należnością za wykonaną usługę mycia, w terminie uzgodnionym z pracownikiem Myjni
  6. , Odbiór i zwrot pojazdu w ramach usługi DOOR TO DOOR następuje w miejscu wskazanym przez Klienta.
  7. Usługa DOOR TO DOOR jest bezpłatna na terenie administracyjnym Lublina, poza granicami Lublina usługa realizowana jest odpłatnie w odległości do 50 km od siedziby Myjni, koszt usługi DOOR TO DOOR poza granicami Lublina wynosi 100 zł netto.
  8. Odbiór i zwrot pojazdu w ramach usługi DOOR TO DOOR, następuje albo przy użyciu lawety albo poprzez odebranie i zwrot pojazdu, z i do ustalonego z Klientem miejsca, przez wyznaczonego pracownika Myjni
  9. Pracownik Myjni będzie odpowiednio przeszkolony, posiadający aktualne uprawnienia do kierowania pojazdami (prawo jazdy) oraz podpisane przez Klienta upoważnienie do kierowania przekazanym samochodem. Pracownik Myjni zachowa należytą staranność przy obsłudze pojazdu Klienta i będzie przestrzegał obowiązujących zasad ruchu drogowego.
  10. Koszt użytkowania pojazdu Klienta (koszty paliwa niezbędne w celu dojazdu do Myjni oraz zwrotu pojazdu do miejsca ustalonego z Klientem) ponosi Klient. Klient zobowiązany jest zapewnić niezbędną ilość paliwa w baku pojazdu (niemniej niż ¼ pojemności baku).
  11. Pojazd Klienta powinien spełniać warunki w zakresie dopuszczenia do ruchu oraz być ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej (OC)
  12. Odbiór i zwrot pojazdu potwierdzony zostaje adnotacją na zleceniu, potwierdzającym w szczególności ogólny stan karoserii pojazdu, przebieg i poziom baku.
  13. W przypadku nie stawienia się Klienta w ustalonym miejscu i terminie odbioru czy też zwrotu pojazdu, Klient może zostać obciążony przez Myjnię opłatą w kwocie 100 zł netto, tytułem kosztów poniesionych przez Myjnię
  14. Dokonanie Płatności odbywa się po wykonaniu usługi mycia, przed zwrotem pojazdu Klientowi,
  15. Myjnia akceptuje następujące metody płatności:
    • płatność przelewem bankowym,
    • przelewy online,
    • płatność kartą
  1. Płatności online realizowane są za pośrednictwem operatora Przelewy24
  2. Po zakończeniu usługi, Myjnia wysyła Klientowi dane do płatności przelewem bankowym lub link do płatności online, na wskazany przez Klienta adres email.
  3. W przypadku płatności online Klient zostaje przekierowany do strony serwisu Przelewy24, gdzie będzie mógł dokonać płatności.
  4. Serwis przesyła Klientowi fakturę VAT na wskazany email. Klient wyraża zgodę na stosowanie przez Usługodawcę w rozliczeniach faktur elektronicznych w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
  5. Klientowi przysługują w stosunku do Myjni uprawnienia z tytułu rękojmi za wady rzeczy na zasadach szczegółowo określonych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121).
    2) W razie stwierdzenia wadliwości wykonanej usługi Klient powinien poinformować o niej Myjnię
  6. Zawiadomienie Myjni (reklamacja) winno być złożone przez osobę uprawnioną w formie pisemnej, elektronicznej (na adres e-mail Myjni). Reklamacja powinna zawierać: datę sporządzenia reklamacji, imię i nazwisko i adres do korespondencji osoby składającej reklamację, przedmiot oraz uzasadnienie reklamacji, wskazanie żądania Klienta, datę i miejsce wykonania
    usługi przez Myjnię, numer rejestracyjny pojazdu
  7. Za datę wniesienia reklamacji przyjmuje się datę otrzymania przez Serwis reklamacji (data emaila, wpłynięcia pisma)
  8. Myjnia ustosunkuje się do wniesionej reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia przez Klienta.
  9. Po wykonaniu przez Myjnię usług opisanych niniejszym Regulaminem, Klientowi będącemu Konsumentem, nie przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy wykonania usług, w oparciu o art. 38 ust. 1 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta ( Dz.U. z 2014 poz. 827 z dalszymi zmianami )